Ebook TERLARIS




Artikel TERKINI

Wednesday, March 6, 2013

AWAS Minda Anda Telah DICEROBOH!

MINDA BAWAH SEDAR - Berkuasa Menentukan
TINDAKAN Anda.

Kanak-kanak tidak memperlihatkan sikap sebenar mereka SEBELUM mereka berusia
6 TAHUN.


Didalam jangka masa 6 tahun mereka didalam keadaan 'separa sedar' dimana minda/sikap mereka dicorak/diprogram menurut apa mereka lihat disekeliling melalui pengalaman & tunjuk ajar daripada orang-orang terdekat. Pada ketika ini keadaan minda mereka sama seperti keadaan minda di-hypnosis (program minda bawah sedar).

Sebab itu kanak-kanak didalam lingkungan usia sebegini harus dikawal pergaulan mereka, program perkara yang baik dan kawal dengan seliaan penggunaan media mereka. 

Bagi orang dewasa, apa sahaja pengalaman atau perkara yang membuatkan keadaan diri berada didalam keadaan STRESS atau tertekan disebabkan oleh EMOSI; tamak, berharap, sayang, malu, kebimbangan, cemburu, kebencian . MINDA SEDAR akan secara automatik 'Shut-Off'. Apa sahaja yang kita alami akan disimpan dan diproses 'DIRECT' kedalam memori MINDA SEPARA SEDAR tanpa seliaan/penilaian MINDA SEDAR. (Teknik Persuasif)


Rata-rata manusia zaman sekarang berada didalam keadaan STRESS atau tekanan disebabkan dengan pelbagai hal dan isu. Maka pada ketika ini jugalah jika kita tidak sedar dan tidak ada elmu, maka segala mesej-mesej NEGATIF dengan mudah di-programkan secara terus kedalam minda oleh pihak-pihak tertentu melalui MEDIA untuk memenuhi AGENDA mereka.

So, apa akibatnya?! Kita mampu BERTINDAK sesuatu tanpa berfikir! 
Itulah KEKUATAN minda bawah sedar.


JIKA ANDA TIDAK PROGRAM MINDA ANDA, MINDA ANDA AKAN DI-PROGRAMKAN.....JANGAN BIARKAN MINDA KITA DICEROBOH DAN DIJAJAH!

Klik DISINI untuk ketahui lebih lanjut.

Iklan Teks :

Telekung IMPORT Vietnam/Indonesia/Organza - KLIK

Anda mencari HOMESTAY di KELANTAN Pada Harga Ekonomi? - Klik

Ingin terjemah Dokumen/Web/Produk Anda kepada bahasa Inggeris/Melayu/Korea? - Klik


Artikel Popular Minggu Ini